اخبار بروجرد

رزمایش اقتدار عاشورایی در بروجرد برگزار شد

روزهای بروجرد- رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) امروز یکشنبه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در آیین آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش با حضور چهار گردان بیت المقدس و امام علی (ع) و اعزام ۱۰ گروه جهادی به ۱۰ روستای محروم و حاشیه نشین این شهرستان اجرا می شود.
سرهنگ مجید سوری مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ وحدت ، نا امید کردن دشمنان از هر اقدام علیه نظام، ایستادگی در مقابل دشمنان و تلاش برای پیشرفت و توسعه تجهیزات نظامی عنوان کرد و افزود: این رزمایش در ۲ مرحله برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس و در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد ملت ایران همیشه در همه صحنه ها ثابت کرده اند که پای ارزشها، نظام و ولایت ایستاده اند و هیچگاه اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود برسد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: بسیجیان برای دوستان انقلاب مایه خوشحالی و برای دشمنان موجب و یاس و نا امیدی هستند و حضور بسیج در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
سرهنگ سوری اضافه کرد: گروه های جهادی اعزامی به روستاهای محروم شامل جامعه پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی است و اقداماتی مانند ترمیم و زیبا سازی مدارس در این اردوهای جهادی انجام می شود.
وی ادامه داد: صبحگاه اقتدار، پیاده روی و نمایش اقتدار در داخل شهر، کلاس های آموزشی بر اساس طرح رزمایش، تمرینات تاکتیکی، همراه با تیراندازی از برنامه های این رزمایش است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close