اخبار بروجرد

بروجردی: شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور فرصتی ویژه برای حل و فصل چالش‌های فعالان اقتصادی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور فرصتی ویژه برای حل و فصل چالش‌های فعالان اقتصادی و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردی در جلسه بررسی مشکلات شرکت نساجی بروجرد با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت خود برای حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی استفاده کنیم، افزود: نساجی بروجرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای تولیدی استان لرستان به شمار می‌رود که شرایط را برای به‌کارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان بروجردی مهیا کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید تلاشمان این باشد که علاوه بر اینکه واحدهای تولیدی حمایت کرد مشکلات آنها را نیز برطرف کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون سران نظام به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید با همکاری همه‌جانبه شرایط را برای حمایت از فعالان اقتصادی مهیا کنند در این راستا شاهد تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور که متشکل از سران سه قوه و سایر مسئولان بوده هستیم.

بروجردی عنوان کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری اختیارات فراقانونی به این شورا اعطا کرده‌اند که مطمئناً می‌توان بسیاری از چالش‌ها و مسائل کشور را با استفاده از این ظرفیت برطرف کرد.

این مسئول بیان کرد: به هر حال باید با همکاری همه‌جانبه شرایط برای حل موانع پیش روی نساجی بروجرد مهیا شود تا علاوه بر حفظ وضعیت موجود شرایط برای ایجاد اشتغال جدید و توسعه کارخانه مهیا شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close