اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دولت و مجلس نظارت بر وضعیت اقتصادی را تشدید کنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه انتظار می رود دولت و مجلس نظارت ها را تشدید کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: باید خود را برای مقابله با تحریم ها آماده کنیم زیرا دولت آمریکا تحریم های سختی را بر ایران اسلامی اعمال می کند براین اساس مسئولان قوه قضاییه و سازمان بازرسی باید نظارت ها را جدی تر کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع لازم وضروری است و یکی از راههای مقابله با تحریم ها جلب رضایت و محبت به مردم است.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اختلافات اعضای شورای شهر بروجرد بیان کرد: اعضای شورای شهر باید به خاطر مردم و خدمات رسانی به این قشر اختلافات را کنار بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: شهرداری بروجرد تاکنون اقدامات مثبتی و مهمی از جمله حل مشکل کارگران، ساماندهی و ارتقای مبلمان شهری، آسفالت معابر و خیابانها را انجام داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری به خاطر مردم راه توسعه و پیشرفت بروجرد در پیش گرفته شود و حقوق معوقه کارگران زحمت کش به زودی پرداخت کنند.

امام جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت ایام محرم افزود: محرم ماه عزاداری اهل البیت خداوند بوده و آتش محبت حسین(ع) را خداوند در دل مومنان قرار داده و سرد شدنی نیست.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: عزاداری های ماه محرم باید با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) باشد و باید از خودنمایی در عزاداری پرهیز کنیم.

وی از هیات های عزاداری خواست زمان عزاداری طولانی و تا پاسی از شب نباشد که منجر به قضا شدن نماز صبح گردد.

خطیب نماز جمعه بروجرد تاکید کرد: عزاداریها در شان سید الشهدا بوده و برخی در عزاداری با خودآرایی و بد حجابی زمینه گناه را فراهم نکنند زیرا جلسه عزاداری عبادت اهل البیت است و نباید تبدیل به گناه شود .

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close