اخبار لرستان

۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی لرستان کاهش پیدا کرد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان از کاهش ۶۴ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی این استان خبر داد.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با موضوع پروژه ها و طرح های بروجرد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد «آبسرده» بروجرد خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل منابع توازن اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای این سد از محل اعتبارات عمومی و مشارکت، اعتبار پیش بینی شده است، بیان داشت: در مجموع اعتبار این سد به ۴۴ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در شرایط وضع خراب اعتبار پروژه های عمرانی، اعتبار این پروژه سه برابر شد، گفت: بنابراین آب منطقه ای باید در تسریع در عملیات اجرایی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

خادمی با تاکید بر ضرورت پیگیری اخذ ماده ۵۶ این سد و بحث فروش آب شرب آن، عنوان کرد: باید در قالب این ماده، یک شریک قوی برای اجرای سد بگیریم تا از محل فروش آب آن درآمد داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخشی از اعتبارات عمرانی لرستان کم شده و برای حوزه اشتغال تحت عنوان کمک های فنی و اعتباری اختصاص داده اند، گفت: ۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی کم کرده اند تا به بانک ها بدهیم برای سود تسهیلات.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close