اخبار بروجرد

واکنش بروجردی به تابلو حاشیه ساز فیضیه: این‌ها ادبیات دشمن است

روزهای بروجرد- علاء‌الدین بروجردی درباره تابلو حاشیه‌ساز گفت: یکی از وظایف مسئولان ذی‌ربط امنیتی، شناسایی این افراد و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با ایسنا افزود: این‌ها ادبیات دشمن است، چون فوت آقای هاشمی‌رفسنجانی اتفاقی طبیعی بود که ممکن بود هرکسی دچار چنین عارضه‌ای شود، ولی استفاده از این ادبیات باعث سوء‌استفاده دشمن می‌شود، چون دشمن به‌دنبال القای این موضوع است که نگاه ملت به حاکمیت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران با دهه‌های اول و دوم متفاوت است و مردم فاصله گرفته‌اند.

بروجردی تأکید کرد: این کاملا غیرواقعی و ظلمی به نظام است، چون شرایطی ایجاد می‌شود که این دیدگاه و القای تفکر را در دشمن تقویت می‌کند و آن‌ها موفق می‌شوند که این را به خورد افکار عمومی بدهند.

نماینده بروجرد درعین‌حال انتقاد را ضروری خواند و افزود: برای طرح انتقاد ساختار‌های متعددی تعریف شده که همه جزئی از روند حاکمیتی است. در این راه مجلس شورای اسلامی با طرح سؤال، تذکر و دعوت از ارکان قوه مجریه، بر امور نظارت دارد؛ ولی اینکه بخواهد در کف جامعه در حضور رئیس‌جمهور و یا وزیر اهانت شود، دیگر سنگ روی سنگ نمی‌ماند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close