اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: اصحاب رسانه بیان دردهای مردم را در دستور کار قرار دهند

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار دفاع از منافع ملی، ارزش های دینی، انقلابی و تنویرافکار عمومی بیان دردهای مردم را نیز در دستور کار قرار دهند.

رضا آریایی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه امروز دنیای رسانه نیازمند افراد متخصص و متعهد است، اظهارداشت: خبرنگاران به عنوان منادیان حق طلبی و حقیقت جویی نقش مهمی در ارتقاء آگاهی و فرهنگی سازی در بین مردم دارند.

وی افزود: امروز رسانه ها به دلیل فراگیری و سرعت انتشار خبر قدرت زیادی دارند و به همین دلیل نیز مورد توجه صاحبان قدرت هستند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی را روز حقانیت قلم و آگاهی بخشی دانست و اضافه کرد: این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت صاحبان قلم و اندیشه است.

آریایی ادامه داد: خبرنگاران باید همواره تعهد اخلاقی، پرسشگری، تیزبینی و هوشیاری را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی گفت: دقت، امانتداری، سرعت، صحت و آگاهی در نوشتن از ویژگی های خبرنگاران برای جلب اعتماد عمومی جامعه است.

معاون استاندار لرستان افزود: صداقت در قلم مهمترین خصیصه یک خبرنگار متعهد است زیرا رسانه ها باید به دور از هرگونه جانبداری و براساس وظیفه شرعی و اجتماعی در این وادی حرکت کنند.

آریایی با تاکید براینکه بشر نیازمند اطلاع و آگاهی است، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه خطیر اطلاع رسانی در جامعه امروزی را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان و طلایه داران عرصه دانایی و آگاهی همواره خود را باید به سلاح دانش و معرفت تجهیز کنند.

معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه است که خبرنگاران می توانند با دانش و قلم خود نقش بزرگی درمعرفی آنها به کشور و جهان ایفا کنند.

شهید محمود صارمی ۱۷مردادماه سال ۷۷ بدست طالبان در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید و پس از آن شورای فرهنگ عمومی کشور روز شهادت این شهید را به نام روز خبرنگار نامگذاری کرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close