اخبار سیاسیاخبار لرستان

رئیس دادگستری لرستان: مدیران باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات بالا برده و خبرنگاری که انتقاد می‌کند را دشمن در نظر نگیرند

روزهای بروجرد- جعفر بدری، رئیس دادگستری استان لرستان، شامگاه( ۱۷ مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران همیشه هدف هستند و در معرض خطر و آسیب قرار دارند.

به گزارش شبستان وی با بیان اینکه براسا برآوردهای سازمان های بین المللی سالانه حداقل ۷۰ تا ۸۰ نفر خبرنگار جان خود را از دست می دهد، افزود: در سال حدود ۸۰۰ خبرنگار جان خود را از دست می دهد که حدود یک سوم  آنها در مناطق جنگی جان خود را از دست داده اند.

بدری، اظهار داشت: بقیه مستقیم مورد هدف کسانی قرار گرفته اند که تیم مطبوعات و رسانه ای به مواضع آنها آسیب زده است.

رئیس کل دادگستری لرستان، در ادامه فضای رسانه ای استان را مطلوب دانست و گفت: دستگاه قضایی در استان به دنبال توسعه فضا برای فعالیت رسانه هاست.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات بالا برده و خبرنگاری که انتقاد می‌کند را دشمن در نظر نگیرد بلکه آن‌ها را افردی بدانند که به دنبال حل مشکلات مردم و کمک به مسئولین در راستای مدیریت بهتر هستند.

بدری، اذعان داشت: اگر فضای رسانه در استان بسته شود،  همان سوژه ممکن است مورد سوء استفاده رسانه های دیگر با اهداف سوء قرار گرفته و به نحو نا مطلوب منعکس شود.

وی با بیان اینکه قضاوت عجولانه در همه مسائل قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: قضاوت عجولانه باعث مسموم جلوه دادن فضا می شود.

بدری، با اشاره به فعالیت رسانه های استان، تصریح کرد: به حمدالله رسانه های استان لرستان در عرصه مسائل اجتماعی قضاوت درستی دارند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close