اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: اعضای شورای شهر بروجرد اختلاف‎ها را کنار بگذارند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: اعضای شورای شهر بروجرد به عنوان منتخبان مردم باید اختلافات بین خود را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‎الاسلام سید علی حسینی در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: زمانی که اعضای شورای شهر خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‎اند، نمی‎توانند وقت خدمت به مردم را با اختلاف سپری کنند.

وی از اعضای شورای شهر بروجرد خواست که اختلافات بین خود را حل کرده و کنار بگذارند و عنوان کرد: درصورتیکه این اختلافات حل و فصل نشود، احتمال انحلال شورای بروجرد از سوی وزارت کشور وجود دارد.

خطیب جمعه بروجرد در ادامه خطاب به مدیران استانی و شهرستانی بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی توسط مدیران هستند، بنابراین مسؤولان ادارات و دستگاه‎های اجرایی باید با همه توان در خدمت مردم باشند.

حسینی در خصوص شیوه کاری خود در برخورد با مدیرانی که عملکرد خوبی ندارند، گفت: در وهله اول به مدیر شهرستانی و سپس به مدیر استانی تذکر می‎دهم و اگر گوش ندادند، از طریق تریبون نماز جمعه موضوع را مطرح می‎کنم.

وی سپس با قدردانی از خدمات و پیگیری‎های دو نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان این شهرستان با وحدت کلمه، همدلی و هماهنگی در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد در ادامه به سالروز شهادت شیخ فضل‎الله نوری اشاره و خاطر نشان کرد: این مجتهد مجاهد که در راه مقابله با دشمن و آگاهی مردم جان خدو را از دست داد، توسط دولت کثیف وقت در انظار عموم به شهادت رسید.

حسینی با اشاره به اینکه بهای بسیار سنگینی برای انقلاب پرداخت شده است، افزود: امثال شیخ فضل‎الله نوری به شهادت رسیدند، تا انقلاب پیروز شده و پا بر جا بماند.

وی سپس به شهادت ۱۱ بسیجی مظلوم به دست گروهک پژاک در مریوان اشاره و تاکید کرد: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد، بلکه با شهادت هر شهید ده‎ها شهید دیگر به صحنه می‎آیند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‎های جبهه انقلاب علیه جبهه استکبار اشاره و تصریح کرد: با آزادی استان و شهر قیطریه سوریه اسرائیل غاصب و جنایتکار عزا  گرفته و احساس نامانی می‎کند.

حسینی ادامه داد: فرو رفتن ناوچه آمریکایی به قعر دریا، مورد حمله قرار گرفتن فرودگاه ابوظبی توسط موشک‎های مقاومت و انهدام ناوچه جنگی عربستان در دریا نمونه‎هایی از پیروزی جبهه انقلاب بر جبهه استکبار است.

وی اظهار کرد: آل سعود می‎خواستند یمن را با خاک یکسان کنند، اما اکنون در تله افتاده و نقشه‎های خود را نقش بر آب می‎بینند.

امام جمعه بروجرد همچنین به حمایت سردار قاسم سلیمانی از رئیس جمهور کشور کشورمان و نظام اسلامی و سخنان وی خطاب به ترامپ اشاره کرد و افزود: بدانید اگر جنگ کنید، در این جنگ آنچه دارید و ندارید از دست خواهد رفت.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close