اخبار لرستان

استاندار لرستان: بحث‌هایی نکنیم که چهره استان مخدوش شود/ سفر نهاوندیان از بهترین سفرها به استان بود

روزهای بروجرد- سیدموسی خادمی گفت:بحث‌هایی نکنیم که چهره استان را مخدوش و یا اصل موضوع را دچار مشکل کند.

به گزارش برنا؛ خادمی که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ویژه شهرستان بروجرد سخن می گفت با بیان این مطلب ، اظهار کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از مسئولین ملی وارد استان شدند که دلایل و نتایج سفر بیان شده است ولی  بعضی افراد می‌خواهند بدانند خروجی این سفرها چه بوده که درست نیست چون  تمام کشور قلمرو مسئولین محسوب می شود و حق دارند بدانند در حوزه ملی وضعیت به چه شکلی است.

او افزود:  این مقامات  از نزدیک وضعیت پروژه‌ها را مشاهده کرده و در روز تصمیم‌گیری از این تجارب و یافته‌ها استفاده می‌کنند.

خادمی با بیان اینکه شاید همان لحظه کاری نشود اما در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داده خواهد شد،یادآورشد: این سفر ها کاملا برنامه‌ریزی شده بوده و  توقعات را باید در حد سفرها تنظیم کرد چراکه ممکن است مشکلات مطرح شده در سفر قابل حل در محل باشد و یا در تصمیم‌گیری‌ها بتوان آنها را لحاظ کرد.

استاندارلرستان   یکی از بهترین سفرها به استان  را سفر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور دانست و تصریح کرد: در این سفر نهاوندیان به عنوان یک فرد نیامد بلکه برای اولین بار هیئتی ترکیبی از مسئولین بودند.

او  با بیان اینکه در این سفر سه کمیته امور بانکی، امور مالیاتی و امور بیمه‌ای تشکیل شد،خاطر نشان کرد: بخش خصوصی به صورت مستقیم مسایل و مشکلات خود را در این کمیته‌ها مطرح کردند و بخش زیادی از مشکلات آنها حل شد.

خادمی در ادامه با اشاره به حضور معاون وزیر راه نیز گفت: وی پیگیر طرح امید بود و در جلسه بازآفرینی شهری بحث جابجایی علی‌آباد را داشتیم و به طور کلی جلسه تاثیرگذاری بود.

او همچنین ضمن اشاره  به بازدید از کشت و صنعت خرم آباد بیان کرد: این مجتمع در خرید بعضی از تجهیزات مشکلات ارزی داشت که پیگیری‌های لازم به عمل آمد.

خادمی در خصوص موضوع فرودگاه خرم آباد نیز گفت: امسال باید اعتبار لازم برای تملک زمین های مورد نیاز فرودگاه باید اختصاص پیدا کند.

او  با بیان اینکه باید اقدامات و برنامه ریزی لازم را جهت اختصاص اعتباربه این پروژه  از محل منابع ملی  به کاربگیریم ،گفت:به این  پروژه در پیوست بودجه ۱۰۰ میلیون اعتباراختصاص داده شده است  و ۱۰۰ میلیون به طور معمول به پروژه هایی  تخصیص داده می شودتا اسم آنها حذف نشود.

مقام عالی دولت در لستان  با بیان اینکه  نمایندگان مردم بروجرددر مجلس شورای اسلامی  نیز لازم است که در این راستا  کمک کنند،تاکید کرد: باید در بودجه ۹۸ همه ما وهمچنین  نمایندگان مردم بروجرد فشار لازم را بیاوریم  تا اعتباری برای آن اختصاص  داده شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close