اخبار بروجرد

احداث اولین مدرسه شبانه‌روزی دختران روستایی در بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد از احداث اولین مدرسه شبانه‌روزی دختران در این شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزان بروجردی ۴ رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور کسب کردند.

به گزارش مهر، شهاب روزبهانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه که اولین مدرسه شبانه روزی دختران در بروجرد احداث می شود، اظهار داشت: در گذشته به علت عدم دسترسی مناسب دانش آموزان روستایی به شهر به خصوص در فصل زمستان، دختران برای ادامه تحصیل دچار مشکل شده بودند.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استاندار لرستان و مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، ۹۰درصد کار احداث اولین مدرسه شبانه روزی دختران روستایی در بروجرد انجام گرفته و یک خیر اعلام کرده این پروژه را تکمیل می کند تا در آینده هیچ دختر روستایی به علت محدودیت ترک تحصیل نکند.

اولین خانه کشتی برای دانش آموزان بروجردی احداث می شود

روزبهانی با تشریح فعالیت های ورزشی اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته اولین خانه کشتی برای دانش آموزان ایجاد می شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: به منظور دسترسی بهتر دانش آموزان شرق شهرستان بروجرد؛ خانه کشتی در این منطقه ایجاد شد که همه می توانند از آن استفاده کنند.

روزبهانی با بیان اینکه تقاضا برای فعالیت های ورزشی دانش آموزان بالا است، ادامه داد: برای اولین بار در زمین چمن ورزشگاه شهید شیرودی بروجرد آموزش سوارکاری را برای دانش آموزان برنامه ریزی کرده ایم که استقبال بالایی از این طرح شد.

قبولی های کنکور امسال نسبت به سال گذشته ۴۰درصد رشد داشته است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای علمی و فرهنگی دانش آموزان بروجردی اشاره کرد و گفت: قبولی های کنکور امسال نسبت به سال گذشته ۴۰درصد رشد داشته است و خوشبختانه امسال ۴رتبه زیر ۱۰۰ و ۳۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ داشته ایم که نسبت به سال گذشته رشد یافته است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: امسال ۴۰۴رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری کسب کرده ایم که این خود ثبت یک رکورد است.

روزبهانی تصریح کرد: امسال با تلاش دانش آموزان ۱۱۲رتبه قرآنی در استان کسب شد و در اکثر مسابقات ورزشی دانش آموزان بروجردی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست از خبرنگاران بروجردی تجلیل به عمل آمد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close