لرستان

انتقاد معاون سیاسی استانداری لرستان از تبلیغات زود هنگام انتخابات شوراهای شهر و روستا

روزهای بروجرد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر اقدام برخی از افراد در خصوص آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا واصل شده که این امر غیر قانونی است.

به گزارش مهر، محمود ثمینی در جلسه قرارگاه انتخاباتی امام علی علیه السلام با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال گذشته نمونه یک انتخابات موفق بود که با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی، شورای تأمین و ستاد امنیت انتخابات استان همراه بود.

وی، اظهار داشت: برگزاری جلسات مستمر و آسیب شناسی انتخابات از اقدامات مهمی بود که نتیجه آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه گذشته کاملاً مشهود است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات با وضعیت سفید لرستان در سال گذشته، تصریح کرد: بسیار مهم است که از تجربه انتخابات قبلی استفاده شود و هماهنگی‌های لازم برای انتخابات پیش رو به وجود آید.

ثمینی، افزود: مسئولیت امنیت و نظم انتخابات و جامعه بر عهده نیروی انتظامی است و دیگر دستگاه‌های اجرایی به عنوان همکار این نهاد شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی استان در انتخابات گذشته، گفت: باید تلاش کنیم ضعف‌های انتخابات قبلی شناسایی و رفع شوند و برای رسیدن به این مهم از هم اکنون نسبت به برگزاری جلسات مستمر، میدانی، عملیاتی، آزمایشی و رزمایشی اقدامات لازم به عمل آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، عنوان کرد: گزارش‌هایی مبنی بر اقدام برخی از افراد در خصوص آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا واصل شده که با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، هر اقدامی در راستای ایجاد تجمع، غیرقانونی و جرم تلقی می‌شود و باید در این رابطه قانون اعمال شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close