اخبار بروجرد

۵۱ هزار پرونده در دادگستری بروجرد مختومه شد

روزهای بروجرد- رئیس دادگستری بروجرد از مختومه شدن ۵۱ هزار و ۲۶۶ پرونده در دادگستری این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش مهر، حمیدرضا بوالحسنی در دیدار کارکنان و پرسنل دادگستری بروجرد با امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی بروجرد خوب بوده است، افزود: در سال گذشته ۵۱ هزار و ۹۰۶ پرونده به ستگاه قضا در بروجرد وارد شده که از این تعداد ۵۱ هزار و ۲۶۶ پرونده مختوم شده است.

وی تصریح کرد: در بخش شوراهای حل اختلاف ۱۱ هزار و ۴۳۲ پرونده در سال گذشته وارد شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۷۸ پرونده مختومه شده است.

رئیس دادگستری بروجرد با بیان اینکه در این مدت ورودی پرونده ها در شورای حل اختلاف، ۱۰۰۰ پرونده کاهش یافته است، ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ۵۹ هزار و ۴۴۱ پرونده در سامانه الکترونیکی ثنا ثبت شده است که نسبت به سال ۱۳۹۵ در این بخش ۴۴ درصد افزایش و در شورای حل اختلاف ۲۲ هزار پرونده ثبت شده که نسبت به سال ۱۳۹۵، ۱۵۰ درصد افزایش ثبت الکترونیکی داشته ایم.

بوالحسنی تعداد ثبت پرونده ها در بخش اسناد و املاک شهرستان را ۱۲ هزار و ۵۶۵ پرونده اعلام کرد و افزود: همچنین در سال گذشته تعداد هزار و ۲۹۹ فقره ثبت سند تفکیک آپارتمان داشته ایم که این میزان نسبت به وسعت شهرستان ناچیز است.

وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در بروجرد تصریح کرد: از دو هزار و ۴۰۸ مورد ازدواج در سال گذشته ۷۰۵ مورد به طلاق منجر شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close