اخبار بروجرد

جنگ رسانه ای دو نماینده بروجرد برای ثبت بیمارستان آیت اله بروجردی به نام خود

روزهای بروجرد- اکنون که موعد افتتاح رسمی بیمارستان آیت اله بروجردی است دو نماینده محترم در تلاش مضاعفی برای ثبت این پروژه به نام خود هستند.

البته نمایندگان محترم بروجرد به خوبی مطلع هستند که بیمارستان آیت اله بروجردی از سال ۹۲ با توجه به پیشرفت ۵۰ درصدی و سیاست دولت برای در اولویت دادن به پروژه های بالای ۵۰ درصد، شتاب ساخت این پروژه چند برابر شد.

به طوری که تا اسفندماه ۱۳۹۴ به ۶۴ درصد و در آذرماه ۹۵ به پیشرفت ۸۶ درصدی رسید.

این پروژه در اردیبهشت ماه ۹۶ به ۹۸ درصد پیشرفت رسید بدین معنی که تقریبا یکسال است این پروژه به پایان رسیده و تجهیزات آن در حال نصب و راه اندازی بوده ضمن آنکه چند ماهی است در بخشی از بیمارستان بیماران در حال درمان هستند.

بهرحال این بیمارستان خوشبختانه به سرانجام رسید و شایسته است از نمایندگان محترم(بروجردی، گودرزی، بیرانوند)، استاندار پیشین و فعلی لرستان، فرمانداران پیشین و فعلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان ذی ربط در بروجرد و همه کسانی که برای به ثمر رسیدن این بیمارستان زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کرد.

متاسفانه رسم بدی در بروجرد در حال شکل گیری است و آن مصادره زحمات دیگران به نام خود است.(مانند آسفالت خیابان های بروجرد که با همت فرماندار بروجرد در حال انجام است اما عده ای آگاهانه و ناآگاهانه می خواهند به نام شهرداری تمام کنند و در این بین موجبات ناراحتی فرماندار محترم را هم پدید آورده اند…. )

انتظار از هر دو نماینده محترم بروجرد – پس از پایان جنگ رسانه ای برای ثبت بیمارستان به نام خودشان- پیگیری دانشگاه علوم پزشکی است.

بسم الله اگر رفیق راهید…

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “جنگ رسانه ای دو نماینده بروجرد برای ثبت بیمارستان آیت اله بروجردی به نام خود”

  1. با سلام بعد از گذشت ۴۰ سال که مي خواهد در بروجرد هم کار کوچکي انجام شود اختلافات واز آن بدتر دامن زدن به اختلا فات ،آنرا دستخوش تغيير مي دهد بجاي آنکه همه با هم از آقاي وزير تاسيس دانشگاه علوم پزشکي را بخواهيم و با وحدت وهم دلي از دولت محترم استقلال بروجرد را مطالبه نمائيم فرودگاه ،صدا وسيما مرا کز کارواشتغال رابخواهيم ،به اختلافات دامن مي زنيم .علت پسرفت ما هم همين است.چه فرقي دارد که اين کار را چه کسي انجام داده اگر براي خدا باشد خدا خودش مي داند واز نيات ما هم با خبر است وهو الله في السماوات وفي الارض يعلم سرکم وجهرکم ويعلم ما تکسبون (سوره مبارکه انعام آِيه ۳) و اوست که در آسمانها ودر زمين از نهان وآشکار شما با خبر است وبدانچه مي کنيد آگاه است.خداوند تبار ک وتعالي در قران کريم مارا به وحدت واعتصام به حبل اللهي ودوري از تفرقه سفارش فرموده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close