اخبار سیاسیاخبار لرستان

اعزام ۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع/ ۷ کاروان مدینه قبل است

روزهای بروجرد- مدیرکل حج و زیارت لرستان اظهار کرد: یک‌هزار و ۴۰۱ نفر در قالب ۱۰ کاروان از استان لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند که از این تعداد هفت کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند و زائران ما به جهت ارائه خدمات بهتر و به‌صورت یکپارچه در ۹ هتل اسکان داده می‌شوند.
 

 

به گزارش ایکنا، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان، در حاشیه برگزاری همایش زائران حج  تمتع لرستان در خرم‎آباد در جمع خبرنگاران، گفت: همایش متمرکز زائرین حج تمتع شهرهای خرم‌آباد، الشتر و کوهدشت، دوشنبه، ۱۸ تیرماه، در محل سالن ورزشی سالن هلال‌احمر لرستان، با حضور زائران و مهمانان ویژه برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش این بود که ما به‌صورت عملی قسمت عمده‌ای از مناسک حج را به زائران منتقل کرده و آخرین توصیه‌هایی که لازم است زائران مطلع باشند در قالب توصیه‌های امنیتی، بهداشتی و دیگر مسائلی که ضرورت دارد، در اختیار زائران قرار دهند.

خسروی تصریح کرد: یک‌هزار و ۴۰۱ نفر در قالب ۱۰ کاروان از استان لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند که از این تعداد هفت کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند و کلیه زائران ما به جهت ارائه خدمات بهتر و به‌صورت یکپارچه در ۹ هتل اسکان داده می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان افزود: اولین اعزام کاروان‌های لرستان ۱۰ مرداد ماه آغاز شده و آخرین پرواز از مقصد عربستان ۲۴ شهریور ماه انجام خواهد شد.

مقالات مشابه

1 thought on “اعزام ۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع/ ۷ کاروان مدینه قبل است”

  1. کاش هنوز شما در شورای شهر بودید و مشکلات شهرداری را می دیدید کسی به فکر حل مشکلات شهرداری و شهر فرزانگان و پروانگان ودلسوختگان و…… بیچاره شهر و کارگران شهرداری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close