لرستان

کاهش ۶۰ درصدی فروش پوشاک در لرستان/ قیمت‌ها ۴ برابر شد

روزهای بروجرد- رئیس اتحادیه پوشاک لرستان با بیان اینکه قیمت پوشاک در استان دو تا چهار برابر شده است، گفت: با کاهش تقاضا مواجه هستیم و فروش ما نسبت به سال قبل ۵۰ تا ۶۰ درصد کمتر شده است.

مرتضی موسیوند در گفت‌وگو با بازار، اظهار داشت: ۸۵ درصد پوشاکی که در بازار داریم تولید داخل است هر چند اغلب با مارک خارجی به فروش می‌رسند.

وی با اشاره به علت بالا بودن قیمت پوشاک، افزود: به دلیل تحریم‌ها، قیمت پارچه و مواد اولیه روز به روز بالاتر می‌رود و در نتیجه قدرت خرید مردم کاهش یافته وگرنه ما از نظر عرضه مشکلی نداریم.

رئیس اتحادیه پوشاک لرستان عنوان کرد: امسال قیمت اجناس نسبت به اسفند ۹۸، دو تا چهار برابر بالاتر رفته است و به همین دلیل با کاهش تقاضا مواجه هستیم و فروش ما نسبت به سال قبل ۵۰ تا ۶۰ درصد کمتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در واقع مردم تمایل دارند خرید کنند ولی توان مالی ندارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در لرستان تولید کننده‌ای نداریم فقط تولیدی زاگرس پوش در شهرستان بروجرد را داریم که آن هم تنها به نمایندگی‌های فروش خود و به صورت انحصاری محصولات خود را عرضه می‌کند.

موسیوند بیان کرد: تمام اجناسی که در حال حاضر در فروشگاه‌های استان ما وجود دارد، عمدتا از تهران و بعد شهرستان‌های قم، مشهد، اراک و اصفهان وارد می‌شود که این به معنی خروج پول و سرمایه از استان است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close