اخبار بروجرد

خداحافظی حجت الاسلام و المسلمین ترابی با روسای ادارات بروجرد

روزهای بروجرد- حجت الاسلام ترابی؛ امام جمعه بروجرد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن خداحافظی از مسئولان ادارات این شهر خواستار همکاری مردم و مسئولین با امام جمعه جدید و پرهیز از چند دستگی شد.

وی در این جلسه با اشاره به عملکرد خود در ۱۵ سال گذشته افزود: برگزاری ۷۰۰ نماز جمعه، دفاع مقتدرانه از حقوق مردم شهر در برابر دست اندازی‌ها، احداث مصلی در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فاز اول آن، تقویت ستاد برگزاری نماز جمعه با ۱۵۰ عضو از جمله کارهای انجام شده در این مدت بوده است.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: اختلافات داخلی در سطح مدیران و مردم از جمله مشکلاتی است که از قدیم در بروجرد وجود داشت که باید با وحدت و اتحاد در جهت برطرف کردن آنها و توسعه و پیشرفت شهری تلاش کنیم.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در طول خدمت ۱۵ ساله به عنوان امام جمعه شهرستان بروجرد از هیچ مدیری خواسته غیر قانونی نداشته ام و همواره برای اعتلا و پیشرفت این شهرستان عمل کرده ام.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: از تلاش خوب همه مدیران شهرستانی که زمینه پیشرفت و توسعه بروجرد گام برداشته اند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی تاکید کرد: در هر نقطه از کشور که مشغول خدمت کردن به ملت باشم همواره برای توسعه و رونق هم جانبه بروجرد تلاش می کنم.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات کشور حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در هفته جاری به عنوان امام جمعه شهرستان بروجرد معارفه خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close