اخبار بروجرد

اسامی پنج کوهنورد جان باخته در اشترانکوه اعلام شد

روزهای بروجرد– فرماندار شهرستان ازنا گفت: با تلاش تیم‌های امداد و نجات، سه جسد دیگر کوهنوردان پیدا شد و فرآیند انتقال آنها در حال انجام است.

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش تیم‌های امدادی و گروه‌های جستجوگر، صبح امروز جسد سه کوهنورد گرفتار در بهمن پیدا شد و فرآیند انتقال آنها در حال انجام است.

او اضافه کرد: امیدواریم کوهنوردان به توصیه‌های ستاد مدیریت بحران و هواشناسی اهتمام ویژه داشته باشند تا دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار این چنینی نباشیم.

فرماندار ازنا گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، محدودیت‌هایی برای حضور کوهنوردان در منطقه لحاظ شده تا افراد بدون مجوز اقدام به صعود نکنند.

فاتحی بیان کرد: شهرستان ازنا امکانات و تجهیزات لازم را ندارد و علاوه بر استفاده از ظرفیت و امکانات شهرستان و هیات کوهنوردی استان از ظرفیت و تجهیزات کوهنوردان استان تهران و مرکزی برای نجات کوهنوردان استفاده شده است.

او خاطرنشان کرد: این گروه نه نفره کوهنوردی بدون مجوز و هماهنگی با هیات کوهنوردی وارد منطقه شدند.

فرماندار ازنا با بیان اینکه با تلاش گروه‌های امدادی جسد پنج کوهنورد گرفتار در بهمن سِن‌بران ازنا پیدا شدند، اظهار کرد: در شهرستان تشیع جنازه‌ برای این کوهنوردان انجام خواهد شد.  

او گفت: میرحسین دهقانی و کیارش لشنی از  دورود، جواد نصرالهی از شهرستان بروجرد، جواد نجفی و حامد حسینی از شهرستان ملایر، کوهنوردان جان‌باخته این حادثه بودند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close