اخبار بروجرد

۲۵۲ هزار شهروند بروجردی واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند

روزهای بروجرد- رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: ۲۵۲ هزار و ۱۴۷ شهروند بروجردی واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند.
 به گزارش فارس، علی زراسوند در جلسه ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۹۹ هزار و ۲۳۴ کارت ملی هوشمند صادر و بخش زیادی از آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به آمارهای وقایع حیاتی چهارگانه شهرستان بروجرد در سال گذشته عنوان کرد: صدور ۱۰ هزار و ۷۳ جلد شناسنامه مکانیزه، ثبت ۲ هزار و ۸۵۶ مورد ازدواج و ۹۲۰ مورد طلاق  بخشی از آمارهای وقایع حیاتی در سال ۹۶ است.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۵ هزار و ۶۰ مورد ولادت و یکهزار و ۸۸۹ مورد وفات در این شهرستان ثبت شده است که ۹۹ و ۷ دهم درصد ولادت‎ها و ۹۹ و ۶ دهم درصد وفات‎ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده‎اند.

زراسوند بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۶۴۶ نوزاد پسر و ۲ هزار و ۴۱۴ نوزاد دختر در بروجرد متولد شده است که از این تعداد ۶۵ مورد دوقلو و ۳ مورد سه قلو بوده‎اند.

وی با اشاره به فراوانی نام‎های نوزادان دختر و پسر متولد شده در سال ۹۶ ادامه داد: نام‎های حسین، امیرعلی، امیرحسین و علی به ترتیب بیشترین فراوانی نام‎های پسر و فاطمه، زهرا، نازنین زهرا و حلما بیشترین فراوانی نام‎های نوزادان دختر را داشته‎اند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد تاکید کرد: در سالی که گذشت همچین ۱۵۳ مورد تغییر نام و ۳۳۸ مورد تغییر نام خانوادگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

 زراسوند با اشاره به اینکه ۲۵۲ هزار و ۱۴۷ نفر در بروجرد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند، افزود: تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۱۹۹ هزار و ۲۳۴ کارت ملی هوشمند صادر شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close