اخبار بروجردویژه ها

کمک دولت برای آسفالت خیابان های بروجرد و تکمیل پل شهدای دانش آموز/ ۸ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری

روزهای بروجرد- عضو شورای شهر بروجرد از کمک ۹۰۰ میلیون تومانی دولت به شهرداری بروجرد برای آسفالت خیابان‌های شهر خبر داد.

 

فریبرز محسنی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه با پیگیری های دکتر آریایی فرماندار محترم بروجرد و همکاری استاندار محترم اعتبار خوبی برای آسفالت خیابان های شهر بروجرد در نظر گرفته شد که در چند روز اخیر شهرداری توانست در برخی خیابان های شهر آسفالت ترمیمی را انجام دهد.

وی همچنین از عزم دولت برای تکمیل پروژه پل شهدای دانش آموز بروجرد پس از سال ها خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری بروجرد توانایی انجام این پروژه را ندارد دولت به این پروژه ورود کرده است و روند ساخت این پروژه با پیگیری های فرماندار محترم شتاب مناسبی گرفته و امید است در آینده ای نزدیک و با مساعدت استانداری بتوان این پروژه فرسایشی بروجرد را بسامان رساند.

رئیس کمیسیون فنی و تخصصی شورای شهر بروجرد در مورد وضعیت درآمدزایی و جذب سرمایه‌گذار در شهرداری نیز گفت: متاسفانه وضعیت درآمدهای شهرداری بروجرد وضعیت نامناسبی است و تاکنون اقدامات موثری از سوی شهردار محترم انجام نشده است

محسنی افزود: شهرداری بروجرد در درآمدزایی ناموفق بوده است به طوری که ما حتی برای جمع آوری زباله و انتقال آن با مشکل مواجه‌ایم. دفن زباله از مشکلات اساسی و زیست محیطی ماست و موجب رنجش مردم منطقه شده است. ضمن آنکه ما ۸ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری را نیز داریم.

عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به پروژه‌های شهرداری نیز گفت: تاکنون پروژه‌ی قابل ملاحظه‌ای از شهردار محترم به شورا ارائه نشده است. وضعیت ورودی های شهر که به نوعی آبروی بروجرد محسوب می شود بسیار نامناسب است و در شان مردم فرهیخته شهرمان نیست. تلی سیژ تپه چغا که پایه های آن در زمان مهندس دوایی ساخته شده در حال فرسایش است و اقدامی برای این ظرفیت بالای گردشگری صورت نگرفته است ما نسبت به مردم باید پاسخگو باشیم وضعیت فضای سبز شهر مناسب نیست بهرحال مردم انتظار دارند وضعیت نسبت به گذشته تغییر پیدا کند شهرداری نباید دچار روزمرگی شود. خلاقیت در مدیریت شهرداری حلقه مفقوده‌ای است که تاکنون دیده نشده است.

محسنی در پایان ضمن تشکر از دولت برای کمک به شهرداری بروجرد افزود: اگر می خواهیم وضعیت شهر بروجرد تغییر پیدا کند شرط آن جسارت و خلاقیت در ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذار واقعی است و گرنه وضعیت شهرداری به همین منوال باقی خواهد ماند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close