حوادث

رضایت اولیای دم و رهایی قاتل از قصاص در بروجرد

روزهای بروجرد- با گذشت اولیای دم در بروجرد، جوانی که پس از ۵ سال حبس در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفته بود، زندگی دوباره یافت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان لرستان، در این چند سال تلاش‌های فراوانی از سوی رئیس زندان، مدیر داخله و چند تن از کارکنان از طریق مراجعات فراوان به خانواده مقتول و تقاضای گذشت صورت گرفت، اما با موافقت اولیای دم مواجه نشد.

با اینکه اولیای دم(والدین ، همسر و حتی برادر مقتول) بر قصاص نفس مجرم تأکید داشتند، رئیس زندان بروجرد یک گروه کاری به سرپرستی عبدالرضا نظری مدیر داخله زندان متشکل از روحانیون ،مددکار و چندتن از کارکنان این زندان با جدیت به پیگیری جهت جلب رضایت مامور نمود که بالاخره در ماه مبارک رمضان این مهم میسر و اولیاء دم حاضر به گذشت قاتل فرزند خویش شدند .

زندانی ن.بختیاری که در سال ۱۳۹۳ و حین تحمل حبس در زندان بروجرد مرتکب قتل عمد شده و مرحوم محسن گودرزی را به قتل رسانده بود با گذشت پدر ، مادر و همسر این زندانی از قصاص با دار اعدام رهایی یافت .

به‌گفته احمد معتقد رئیس زندان بروجرد، در این خصوص از ۲ سال پیش تاکنون بصورت شبانه‌روز تلاش شده است که بتوانیم این اتفاق را ختم به خیر کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close