اخبار ایران

بطحایی: آموزش و پرورش پیشنهاد تعطیلی زمستانی را به ۲ هفته کاهش داد/ ضرورت اخذ موافقت مجلس

روزهای بروجرد- وزیر آموزش و پرورش درخصوص تعطیلی زمستانی مدارس، گفت: در ابتدا بحث تعطیلی مدارس بیش از دو هفته بود اما از آنجایی که تعطیلی بیش از دو هفته از نظر تربیتی به صلاح نیست این تعطیلات دو هفته در نظر گرفته شد.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص تعطیلات زمستانی، گفت: تعطیلات زمستانی کاری مطالعاتی بوده و در حال بررسی است و در نهایت باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد چراکه در این زمینه قانون وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دستگاه‌های مختلفی مکلف شده‌اند که در خصوص تعطیلات زمستانی بررسی‌های لازم را انجام دهند؛ محوریت این پیشنهاد با سازمان میراث فرهنگی است و آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط با موضوع بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می دهند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها با دو هفته تعطیلی در زمستان به اجماع رسیده اند، اظهار کرد: در ابتدا بحث تعطیلی مدارس بیش از دو هفته بود اما از آنجایی که تعطیلی بیش از دو هفته از نظر تربیتی به صلاح نیست و باعث صدماتی برای دانش آموزان می‌شود این تعطیلات دو هفته در نظر گرفته شد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: درصورتی که پیشنهاد تنظیم شود برای بررسی به مجلس ارسال می‌شود اما هنوز به این مرحله نرسیده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close