لرستان

ایمنی محور شازند ازنا مطلوب نیست

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ایمنی مسیر شازند ازنا مطلوب نیست.


به گزارش ایسنا، عباس شرفی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان با بیان اینکه در بحث عوارض آزادراه برای ناوگان عمومی تخفیف در نظر گرفته شود، افزود: نیاز است اعتباری در نظر گرفته شود تا محور قدیم (پلدختر) که دارای پیچ‌های خطرناک است بهسازی شود.

وی ادامه داد: اعتباری در اختیار راه و شهرسازی قرار داده شود تا راه‌های حادثه خیز بهسازی و ایمن‌سازی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان درباره تردد در جاده شازند ازنا گفت: حجم تردد در این محور زیاد است و بنا شد موقتا اتوبوس‌های دورود از این مسیر تردد نکنند و نماینده مردم و فرماندار درخواست کردند اجازه دهید اتوبوس‌های دورود از این مسیر تردد کنند.

شرفی گفت: ایمنی مسیر شازند ازنا مطلوب نیست و پلیس راهور مصر هستند که تردد اتوبوس‌ها انجام نشود اما ما موافقیم که تردد در این محور انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: محور خرم‌آباد بروجرد الیگودرز دارای صد بریدگی است؛ چهار شهرستان را موظف کردیم این بریدگی‌ها را مسدود کنند و تاکنون ۵۰ درصد این بریدگی‌ها را مسدود کرده‌ایم.

وی گفت: شانه‌سازی هم در ورودی و خروجی این شهرستان‌ها شروع کرده‌ایم و در بحث خاکریزی‌های کنار جاده ورود پیدا کردیم تا ساماندهی شوند.

شرفی افزود: ساماندهی گاردریل، خط‌کشی و روکش محورها را در دستور کار داریم که امیدواریم تا قبل از موج دوم سفرها ساماندهی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: فاصله مسیر چالانچولان دورود ۱۳ کیلومتر بوده که از مجموع آمار فوتی استان ۷ نفر مربوط به این مسیر است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close