اخبار سیاسیاخبار لرستان

استاندار لرستان: مدیران لرستان از بین افراد همسو با دولت انتخاب می شوند

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: انتصابات استانی بیشتر مربوط به فعالیت های مدیریتی است و باید افرادی انتخاب شوند که همراه و همفکر دولت باشند.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی در دیدار با اعضای خانه احزاب لرستان در محل خانه احزاب اظهار کرد: همانطور که تاکنون رعایت شده، بدون شک در انتصابات از نظرات مشورتی استفاده می‌کنیم و در نهایت مدیران با نگاه سیستمی منصوب می شوند.

خادمی تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان از تمامی استعداد‌ها و ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: حزب در ایران به خوبی رشد نیافته و تقویت نشده و با وجود تلاش‌های صورت گرفته، حزب به عنوان آنچه که خواسته افراد است، فعالیت می‌کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای توسعه سیاسی راهی جز تشکیل احزاب نیست، افزود: فعالیت سیاسی هزینه بر است و افرادی که کار سیاسی می کنند انسان های ارزشمندی هستند چراکه اشخاص فعالی در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با هر گروه و سلیقه ای حضور دارند.

وی تصریح کرد: هر حزبی افکار و دیدگاههای خاص خود را دارد اما در ایران همه احزاب و گروهها نظرات یکدیگر را تکرار می‌کنند اما به لحاظ حزبی مخالف یکدیگر هستند.

خادمی تشکیل خانه احزاب را حرکت در مسیر این جریان دانست و گفت: امید می رود بتوان از نظر و ایده‌های اعضای این خانه استفاده کرد.

تا پیش از سال ۹۲ تعداد ۲۴ دفتر فرعی حزب در لرستان وجود داشت که طی این سال ها ۳۳ مجور دفاتر فرعی احزاب صادر شده و تعداد این دفاتر به ۵۷ دفتر رسیده است. 

خانه احزاب استان در حال تجهیز است که قرار است تجهیز و با دعوت از معاون سیاسی وزیر کشور افتتاح شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close