اخبار بروجردویژه ها

کاهش ۲۲ درصدی بودجه بروجرد در سال ۹۷

روزهای بروجرد- بودجه عمرانی بروجرد با کاهشی حدود ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته به ۵۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در سال ۹۷ رسید.

این کاهش در حالی است که بودجه عمرانی بروجرد در سال گذشته ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود البته بودجه عمرانی استان لرستان در سال جاری در حدود ۶۵ میلیارد تومان نسبت به سال ۹۶ کاهش یافته است.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در جلسه کمیته برنامه ریزی بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: سهم ۵۶۷ میلیارد ریالی بروجرد از بودجه امسال در قالب ۲۲ فصل و ۵۲ برنامه و ۱۵۵ طرح تقسیم بندی و تعیین شده است.

به گزارش ایرنا رضا آریایی، افزود: با توجه به اینکه طرح های نیمه کاره در بروجرد بسیاراست دستگاه های اجرایی باید با تجمیع طرح ها اقدامات لازم را در راستای تکمیل آنها انجام دهند.

وی اظهار داشت: برخی ازطرح ها از سال های قبل شروع شده ولی تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته اند که باید برای تخصیص اعتبارات ویژه تلاش شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: اعتبارات در قابل تملک دارایی، نفت و گاز، تبادل ردیف، ارتقا شاخص ها و توازن ردیف برنامه ریزی شده است.

آریایی اضافه کرد: اعتبارات در حوزه صنعت ومعدن، راه وشهرسازی، فنی و حرفه ای، کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، آب منطقه ای، شیلات و دامپروری، دامپزشکی، عمران شهری، طرح های هادی روستایی، ساماندهی عشایر، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و میراث و فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگ و هنر تخصیص یافته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close