اخبار ایران

تخلف آشکار ایران خودرو در عرضه نکردن محصولاتش به بازار/ ایران‌خودرو به دنبال افزایش ۴۰ درصدی قیمت‌ها است

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمی‌کنند و با احتکار محصولات خود منتظر افزایش قیمت‌ها هستند.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار، عنوان کرد: متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، حدود یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته و فروش محصولات این کارخانه متوقف شده است.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام ایران خودرو قطعا تخلفی آشکار به شمار می‌آید و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد، افزود: کمیسیون صنایع مجلس قطعا به این موضوع ورود می‌کند و در نشست هفته آینده خود این موضوع را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی خود با افزایش ۴۰ درصدی است، ادامه داد: در حالیکه خودروی تولیدی این کارخانه با دلار ۳۵۰۰ تومان تولید شده آن‌ها به دنبال عرضه خودرو با قیمت دلار ۴۲۰۰ به بالا هستند.

عزیزی این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی را خلاف محرز شعار سال خواند و اضافه کرد: در شرایطی که مردم به دنبال استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم که خودروسازان کشور با عدم عرضه محصولات خود در خلاف جهت شعار سال گام برمی‌دارند.

سئوال از وزیر را کلید خورد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه هر زمان موضوع کاهش تعرفه‌های واردات مطرح می‌شود، فریاد این خودروسازان بالا می‌‎رود که حمایت از تولید به خطر افتاد، گفت: لازم است وزیر صنعت این مسئله را مدیریت کند و طرح سئوال از وزیر را کلید بزند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close