اخبار بروجرد

انتقاد شدید عضو شورای شهر بروجرد از شبکه استانی افلاک: سیمای لرستان تنها در انحصار شهرستان خرم‎آباد است

روزهای بروجرد- رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد گفت: بروجرد قابلیت و ظرفیت تبدیل به یکی از شهرهای گردشگری در کشور را دارد.

به گزارش فارس، محمد پرهام در جلسه کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد اظهار کرد: شهرستان بروجرد با برخورداری از قابلیت‎ها و پتانسیل‎های متعدد و متنوع ظرفیت تبدیل به یکی از شهرهای گردشگری کشور را دارد.

وی عنوان کرد: آب و هوای مطبوع، طبیعت بکر و تماشایی، ظرفیت‎های عدیده در حوزه‎های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی همگی نشان از پتانسیل‎های متنوع و متعدد بروجرد در حوزه گردشگری است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد بیان کرد: در حالی در بسیاری از کشورها و استان‎ها و شهرهای ایران حوزه گردشگری به یکی از منابع مهم درآمدی و توسعه‎ای تبدیل شده است که این مهم در بروجرد آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و مغفول مانده است.

پرهام از صنعت گردشگری به عنوان صنعتی مانا و ماندگار یاد و بیان کرد: فعالیت در این صنعت علاوه بر اینکه بستر را برای ایجاد منابع درآمدی پایدار فراهم می‎کند، ورشکستگی هم ندارد.

وی تاکید کرد: اینها همه در حالی است که بروجرد با وجود برخورداری از نعمت‎های طبیعی و کلکسیونی از آثار و ابنیه تاریخی، فرهنگی و مذهبی سهم اندکی از عواید عدیده صنعت گردشگری دارد.

این مسوول با انتقاد از غیبت برخی مدیران مرتبط در جلسات کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد گفت: در حالی وظیفه مدیران اجرایی حضور در بین مردم و خدمت‎رسانی به آن‎ها است که حتی از حضور در جلسات و ایفای نقش در جهت کمک به توسعه و پیشرفت شهر نیز خودداری می‎کنند.

پرهام همچنین با انتقاد از عملکرد سیمای لرستان در پرهیز از انعکاس ظرفیت‎های شهرستان بروجرد در حوزه گردشگری اظهار کرد: متأسفانه باید بگوییم که سیمای لرستان تنها در انحصار شهرستان خرم‎آباد است.

وی عنوان کرد: در حالی بخش حداکثری و قابل توجهی از برنامه‎های شبکه استانی افلاک به تولید محتوا و پخش برنامه‎هایی با محوریت معرفی داشته‎ها و قابلیت‎های خرم‎آباد در بخش‎های مختلف از جمله حوزه گردشگری معطوف است که دیگر شهرستان‎های لرستان در این میان سهم حداقلی و چند ثانیه‎ای دارند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد ادامه داد: در حالی صنایع دستی بروجرد در حال نابودی است که سیمای استانی افلاک از ایفای نقش و رسالت خود در خصوص دیگر شهرستان‎ها غافل مانده است.

پرهام بیان کرد: تمرکز تهیه و پخش برنامه‎ها با محوریت شهرستان خرم‎آباد از سوی سیمای استانی افلاک و فراموش کردن رسالت این رسانه در خصوص پرداختن به قابلیت‎ها و ظرفیت‎های دیگر شهرستان‎های لرستان به شدت مورد انتقاد است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close