اخبار بروجرد

حمایت مجمع اصلاح طلبان بروجرد از فرماندار جدید شهرستان

روزهای بروجرد- مجمع اصلاح طلبان بروجرد و ستاد یاران باران در بیانیه‌ای ضمن حمایت از رویکرد دولت در برنامه‌ی هسته‌ای و “برجام” از فرماندار جدید بروجرد اعلام حمایت کردند.

متن این بیانیه‌ی بدین شرح است:

اقدام هوشمندانه و تاریخی دکتر حسن روحانی مبنی بر تسلیم نشدن در مقابل مخالفین بین المللی برجام و خنثی نمودن توطئه‌ی آنان مبنی بر ایجاد اجماع جهانی علیه کشورمان، نشانه‌ای از تدبیر و امیدی برای روزهای بهتر فرزندان ایران عزیزمان است.

بدون شک “برجام” که با تصمیم منطقی و معقول مجموعه نظام شکل گرفت نشانه‌ای از توانایی دیپلماسی ظریف و نکته سنج دیپلمات‌های ایران اسلامی است به طوری که توانسته نه تنها اجماع جهانی علیه کشورمان را خنثی نماید بلکه حقانیت مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران را بدون شلیک گلوله‌ای به همگان اثبات نماید و چه دستاوردی مهم‌تر از این که اکنون آمریکا در یک سوی و ایران و جامعه جهانی در سوی دیگر قرار گرفته‌اند…

اما در مورد فرمانداری بروجرد؛

خوشبختانه استاندار محترم لرستان با توجه به دغدغه‌های مردم شریف بروجرد در استفاده از توانایی‌های نیروهای توانمند بومی این خواسته‌ی بحق مردمان این دیار فرهیخته را جامه عمل پوشاند.

انتصاب مهندس رضا آریایی که از چهره‌های معتدل و خوشنام در مدیریت استان می‌باشد، امید دوباره‌ای را در آحاد مردم شریف این دیار ایجاد کرده است.

امید است با رویکرد متعهدانه و مدبرانه‌ی مدیریت استان در این زمینه، فصل نوینی در جبران بی مهری‌های خواسته و ناخواسته سال‌های اخیر در حق بروجرد آغاز و زمینه همگرایی بیشتر مردم شریف استان فراهم آید.

در پایان تاکید می‌شود آنچه امروز مورد نیاز و مصلحت ایران عزیز است همدلی و اتحاد همگان با وجود سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف و در جهت منافع ملی و امنیت پایدار کشور است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close