گوناگون

تاسیس دانشکده علوم پزشکی راه حل بحران‎های درمانی است/بروجرد، بهشت پزشکان متخصص

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: راه حل برون رفت از بحران‎های درمانی بروجرد در ایجاد و تاسیس دانشکده علوم پزشکی است.

روزهای بروجرد- رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: راه حل برون رفت از بحران‎های درمانی بروجرد در ایجاد و تاسیس دانشکده علوم پزشکی است.

تاسیس دانشکده علوم پزشکی راه حل بحران‎های درمانی است

به گزارش فارس، کامران سبزیان در نشست خبری با اصحاب رسان این شهرستان اظهار کرد: با احداث دانشکده علوم پزشکی در بروجرد علاوه بر اینکه زمینه برای ایجاد ۶۰۰ شغل فراهم می‎شود، می‎توان از بحران‎های درمانی عبور کرد.

وی عنوان کرد: از سویی با احداث دانشکده علوم پزشکی علاوه بر تربیت پزشک عمومی و رشته‎های پیراپزشکی، بودجه دانشکده به طور مستقیم تخصیص یافته و محقق می‎شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به اینکه هیچ یک از بیمارستان‎های این شهرستان آموزشی نیستند، خاطر نشان کرد: حتی بیمارستان آیت‎الله بروجردی با وجود برخورداری از استانداردهای درجه یک آموزشی تعریف نشده البته رایزنی‎هایی به منظور آموزشی شدن بیمارستان آیت‎الله بروجردی انجام شده است.

سبزیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس شاخص جمعیتی باید ۷۳۰ تخت بیمارستانی در مراکز درمانی بروجرد موجود باشد که با احتساب تخت‎های بیمارستان‎های آیت‎الله بروجردی، امام خمینی(ره) و شهید چمران همچنان حوزه درمان بروجرد ۲۰۰ تخت بیمارستانی کم دارد.

وی تاکید کرد: البته سه شرکت به منظور اخذ مجوز بیمارستا‎ن‎های خصوصی پای کار هستند، البته با توجه به اینکه احداث بیمارستان نیازمند صرف هزینه‎های بسیار بالایی بوده و گاه برای بخش خصوصی سودآوری خوبی ندارد، پیشنهاد شده است که با مشارکت دانشگاه آزاد بیمارستان ۹۶ تختخوابی احداث شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تاکید کرد: البته با افتتاح رسمی و ورود بیمارستان آیت‎الله بروجردی به چرخه درمان این شهرستان بخش قابل توجهی از مشکلات و کاستی‎های فعلی  مرتفع می‎شود.

سبزیان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر فرمانروایی برخی پزشکان متخصص در بروجرد بیان کرد: کیفیت زمانی ایجاد می‎شود که کثرت وجود داشته باشد، بنابراین و به منظور حل این مشکل درهای بروجرد را به روی پزشکان عمومی و متخصص باز گذاشته‎ایم.

وی از بروجرد به عنوان بهشت پزشکان متخصص یاد و تصریح کرد: درهای این شهرستان را به روی پزشکان باز گذاشته‎ایم، تا از این طریق و با کثرت پزشکان در تخصصهای مختلف معضل فرمانروایی برخی پزشکان خاتمه یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در ادامه از فعالیت قریب به ۲۰۰ پزشک عمومی و ۱۸۰ متخصص در بروجرد خبر و ادامه داد: همچنین ۵۵ مطب دندانپزشکی شامل دندانپزشکان عمومی و متخصصان دندانپزشکی در این شهرستان وجود دارد.

سبزیان بیان کرد: همچنین در کنار بیمارستان‎های دولتی آیت‎الله بروجردی، شهید چمران و امام خمینی(ره)، بیمارستان تامین اجتماعی کوثر و دو مرکز جراحی محدود بهبود و امیرالمومنین خدمات درمانی را به شهروندان بروجردی ارائه می‎دهند.

وی اظهار کرد: چند درمانگاه شامل درمانگاه‎های فرهنگیان، اعتماد، امام سجاد (ع) و آیت‎الله بروجردی آماده خدمت‎رسانی در حوزه درمانی به مردم شهرستان بروجرد هستند.

I’m likely to tell you don’t worry, i’ll have it from you again , meaning that you can give it to me on another writemypaper4me.org occasion

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close