لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان: ۷ واحد بوم گردی در لرستان در حال ساخت است

روزهای بروجرد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آمادگی برای صدور مجوز ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی جدید طی امسال خبر داد و گفت: ۷ واحد بوم‌گردی در این استان در حال ساخت است.

به گزارش مهر، سید امین قاسمی در سخنانی اظهار داشت: به منظور توسعه صنعت گردشگری و افزایش تخت‌های اقامتی در استان امسال ۴۰ مجوز اقامتگاه بومگردی در لرستان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رشد اقتصادی استان و کشور داشته باشد، افزود: توسعه صنعت گردشگری با اشتغالزایی همراه است که می‌تواند سرمایه کشور را بیمه کندو به همین منظور توسعه مراکز بومگردی از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود و با سرمایه گذاران این حوزه نهایت همکاری به عمل می‌آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در حال حاضر ۷ واحد بوم گردی در لرستان مشغول به فعالیت هستند و ۷ مورد دیگر نیز در حال ساخت است.

قاسمی با بیان اینکه در شرایط موجود و وجود ظرفیت‌های بی بدیل طبیعی و تاریخی لرستان، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری در گرو توسعه اماکن گردشگری و بوم گردی است، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های استانی و صندوق توسعه ملی در راستای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران این حوزه، موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی پایداری در استان لرستان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close