اخبار بروجرد

حکم تخریب چهار پرونده تصرف غیرمجاز در بروجرد صادر شد

روزهای بروجرد- مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی حکم تخریب چهار پرونده تصرف غیر مجاز در اراضی این شهرستان صادر شد.

عزت اله نباتی در گفت وگو با ایرنا افزود: روند رفع تصرفات اراضی کشاورزی به صورت جدی و با همکاری دستگاه  قضایی پیگیری می‌شود و شامل بنا، آلاچیق و دیوارکشی خواهد شد.

  وی اظهار داشت: در این راستا یک هزارو ۶۰۰ مترمربع از زمین‌های زراعی باغی این شهرستان آزادسازی شده است.   

نباتی بیان کرد: اجرای احکام قضایی ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی نیازمند همکاری اداراتی از قبیل امور آب، شرکت برق، شرکت گاز و مخابرات برای قطع انشعابات پیش از تخریب و مساعدت نیروی انتظامی، راهداری، شهرداری، راه و شهرسازی است که طی جلسات برگزار شده با دادستان، پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی، تخریب‌ها در راستای اجرای قانون، عدالت اجتماعی و حفظ امنیت غذایی با عزمی راسخ تر و همکاری بیشتر همه ارگان‌های دولتی  و حمایت مردم فهیم شهرستان ادامه دارد.

?مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: در سال جاری ۲۶مورد تخریب بناهای غیر مجاز در این شهرستان صورت گرفته که منجر به آزادسازی حدود ۱۴ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.

نباتی افزود: انتظار می رود شهروندان بروجردی در صورت اطلاع از تصرف اراضی موضوع را به شماره ۱۳۱ اطلاع و مارا در رسالت پاسداری از سرمایه های ملی و مردمی بیش از پیش یاری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close