حوادث

ماجرای آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ اهواز از زبان یکی از بازماندگان حادثه

روزهای بروجرد- یکی از بازماندگان حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه منطقه کیان اهواز، ماجرای آتش‌سوزی صورت گرفته در این قهوه‌خانه را توضیح داد.

فؤاد عامری پور در گفتگو با مهر اظهار کرد: با دوستم عدنان عفراوی به قهوه‌خانه نوارس رفتیم. ساعت حدود یک نیمه‌شب بود که یک پسر در کنار قهوه‌خانه بنزین ریخت و قهوه‌خانه را آتش زد و فوراً از محل متواری شد.

وی افزود: البته ما جریان آتش زدن قهوه‌خانه را ندیدیم ولی لحظه‌ای بعد، فریاد بلندی ما را به خود آورد. یک نفر داد می‌زد که «آتیش زد، آتیش زد، فرار کنید».

عامری پور عنوان کرد: ابتدا فکر نمی‌کردیم آتش گسترش یابد و فکر می‌کردیم فوری خاموش می‌شود ولی آتش با سرعت زیادی گسترش پیدا کرد و همه قهوه‌خانه را در برگرفت.

این بازمانده حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه منطقه کیان اهواز توضیح داد: من قبل از همه از محل فرار کردم و سریع خود را به بیرون پرتاب کردم البته این کار با کلی تلاش صورت گرفت و به‌سادگی نبود. وقتی بیرون رفتم و قسمت‌هایی از بدنم آتش گرفته بود، به یک فردی که در بیرون بود، گفتم که سریع به خانواده‌ام اطلاع دهد.

فؤاد نسبت به سایرین جراحت کمتری دیده و هم‌اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز بستری است. به گفته پزشکان، وی از افرادی است که به لطف خدا زنده خواهد ماند و می‌تواند به روال عادی زندگی خود برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه‌ای در شهرستان اهواز در ساعت حدود یک بامداد، بلافاصله مأموران پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

متأسفانه در این حادثه ۱۱ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به فاصله چهار ساعت مظنون این حادثه دستگیر شد و به‌سرعت به آتش زدن این قهوه‌خانه اعتراف کرد. فرد دستگیر شده یک جوان ۱۷ ساله است که به علت اختلاف با مدیر قهوه‌خانه که شوهر خاله وی به شمار می‌رود، دست به این اقدام زده است.

متهم بعد از دستگیری به اقدام جنون‌آمیز خود اعتراف و بازسازی صحنه جرم نیز در محل در صبح امروز انجام شده است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close