اخبار بروجردویژه ها

وعده رستگاری بیمارستان بروجرد در «شعبان»/طلسم حضور وزیر می‌شکند؟

روزهای بروجرد- بخشی از پروژه‌های درمانی لرستان آماده افتتاح است اما تاکنون وزیربهداشت برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در استان حاضر نشده، آخرین خبرها حکایت از سفر هاشمی در ماه شعبان دارد.

به گزارش مهر بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» در بروجرد و طرح توسعه بیمارستان «شهدای هفتم تیر» در دورود مواردی از پروژه‌های حوزه درمان لرستان هستند که باوجود تکمیل و آماده بهره‌برداری بودن همچنان چشم‌انتظار حضور وزیر بهداشت هستند تا افتتاح شوند.

وعده افتتاح بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» توسط وزیر بهداشت بارها از سوی مسئولان استان و نمایندگان بروجرد در مجلس داده‌شده است، بر اساس آخرین صحبت‌ها قرار بود در ۱۲ فروردین‌ماه ۹۷ وزیر بهداشت برای افتتاح این بیمارستان به بروجرد سفر کند که این وعده هم محقق نشد.

حالا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تاریخ دیگری برای افتتاح رسمی این پروژه رونمایی کرده است.

 

وی در گفتگو با مهر اظهار داشت: این بیمارستان به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است و افتتاح رسمی این بیمارستان در یکی از روزهای فروردین‌ماه امسال خواهد بود.

وی گفت: پیشنهاد من به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بوده که این بیمارستان در روز مبعث پیامبر یا یکی از میلادهای ماه شعبان افتتاح رسمی شود چراکه این امر عملی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما نهایتاً نیمه شعبان برای افتتاح این بیمارستان است و امیدواریم وزیر برای افتتاح این بیمارستان در بروجرد حضور پیدا کند.

بنابراین گزارش طرح توسعه بیمارستان «شهدای هفتم تیر» دورود پروژه دیگری است که قرار بود در فروردین‌ماه ۹۷ توسط وزیر بهداشت افتتاح شود اما بار دیگر بهره‌برداری از یک پروژه درمانی به تعویق افتاد تا مسئولان این بار وعده حضور وزیر بهداشت در لرستان در اردیبهشت‌ماه ۹۷ را بدهند.

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه به مهر گفت: قرار بود وزیر بهداشت در هفته دوم فروردین‌ماه برای افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر به لرستان سفر کند اما با توجه به تعطیلات نوروز، این سفر به تعویق افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در اردیبهشت‌ماه ۹۷ در استان حضور پیدا خواهد کرد و پروژه‌های استان را افتتاح می‌کنند.

به‌هرروی معطل ماندن یک پروژه درمانی در شهرستان‌هایی که نیاز به استفاده از خدمات این مراکز درمانی را دارند موضوعی قابل‌تأمل است و جای این سؤال را دارد بیمارانی که نیازمند به دریافت خدمات درمانی در محل سکونت خود هستند تا چه زمانی باید معطل حضور وزیر بهداشت برای بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های درمانی باشند!

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close