ورزش

گزارش تصویری از آماده‌سازی “آزادی” برای فینال لیگ قهرمانان

روزهای بروجرد- کار بازسازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن تا ۷۰ درصد انجام شده و به گفته‌ی مدیر ورزشگاه آزادی با اعتباری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این منظور در نظر گرفته شده است، بازسازی کامل ورزشگاه آزادی تا ۱۵ آبان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در حالی به میزبانی ایران در استادیوم ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که ۱۲ گروه عمرانی برای آماده‌سازی ورزشگاه در آزادی مستقر هستند تا کار بازسازی در ۱۵ آبان قبل از حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا به اتمام برسد. با کار شبانه‌روزی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی در حال انجام است، به نظر می‌رسد از ۶۴ ایراد وارد شده برای بازسازی آزادی، ۷۰درصد کار انجام شده و تنها ۳۰ درصد کار بازسازی باقی مانده که به گفته‌ی مدیر ورزشگاه آزادی قبل ازحضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا به اتمام خواهد رسید و مشکلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

در روند بازسازی، شماره‌گذاری صندلی‌ها، تونل‌ها و ردیف‌ها در حال انجام است تا هرکسی بتواند به راحتی صندلی خود را پیدا کند. همچنین فضایی در بیرون ورزشگاه آزادی برای بازرسی بدنی و کنترل بلیت به شکل گیت‌های پیشرفته و استاندارد نصب شده که برای بازی فینال ۵۰درصد گیت‌ها در ضلع غربی رونمایی خواهد شد. البته تا پایان سال تمامی تونل‌ها و ورودی‌های غربی و شرقی مجهز به گیت‌های استاندارد خواهند شد.

ضمن این که بنا به تاکید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بهسازی در رختکن داورها و محل استراحت داورها انجام شده و محل استقرار آنها با بازیکنان تفکیک شده است. همچنین تغییرات اساسی در سیستم صوتی ورزشگاه آزادی و چیدمان وی آی پی صورت گرفته است.

در بین اصلاحات انجام شده همچنین تغییراتی در دبیرخانه ورزشگاه، اتاق دوپینگ، کنفرانس خبری، اتاق میکسد زون و پشت دروازه‌ها صورت گرفته است.

فرهاد نیکوخصال مدیر ورزشگاه آزادی درباره اصلاحات انجام شده در ورزشگاه آزادی به ایسنا گفت: با توجه به بازدیدی که نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از آزادی داشتند، ۱۹ ایراد را به این مجموعه وارد کردند و به ما تاکید کردند که اگر این ایرادات در فرصت زمانی اعلام شده مرتفع نشود احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در آزادی وجود ندارد. بنابراین در یک مدت زمانی فشرده و در ۲ هفته کار پرفشار ۱۲ گروه که کارهای مختلف عمرانی انجام می‌دادند، در آزادی مستقر کردیم که با حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا و فدراسیون فوتبال تا به امروز ۷۰ درصد کار بازسازی را پیش بردند و سعی داریم مابقی کار بازسازی را تا ۱۵ آبان به اتمام برسانیم.

وی افزود: روند کار بازسازی تا به امروز راضی کننده است و سعی داریم تا قبل از حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا روند کار بازسازی را به اتمام برسانیم و مشکلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.

نیکوخصال در پایان بیشترین کار بازسازی ورزشگاه آزادی را در بخش وی آی پی، اصلاح معابر، جایگزینی صندلیهای جدید، اصلاح اتاق داوران، دبیرخانه کنفدراسیون آسیا، اتاق ناظرین، اتاق دوپینگ، کنفرانس خبری، محوطه میکسد زون و اصلاح پشت دروازه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شماره‌گذاری صندلیها، تونل‌ها، ردیف‌ها و بخش گیت‌گذاری انجام شده و تقریبا ۷۰ درصد کار به اتمام رسیده است. همچنین به خاطر حضور ۱۵۰ خبرنگار ژاپنی برای پوشش خبری این دیدار فضای مناسب‌تر و بزرگتری برای جایگاه خبرنگاران پیش بینی شده تا میزبان خوبی از هر لحاظ برای دیدار فینال لیک قهرمانان آسیا باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close