اخبار ایران

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

روزهای بروجرد- ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ از نیمه اول فروردین سال ۱۳۹۷ از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور شروع می شود.

 اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ بر اساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود ۷۰ خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر ، با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه ۹۷ جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.
چهاربند ادامه داد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد ۹۷ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به منظور گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close