اخبار بروجرد

توضیح عباس گودرزی در مورد افزایش نرخ جرایم رانندگی

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه جرایم رانندگی باید معقول و متعارف افزایش یابد بر ضرورت اعمال قانون بر اساس عدالت و با هدف اصلاح و تربیت افراد متخلف و کاهش ضریب خطا تاکید کرد.

عباس گودرزی در گفت و گو با  خانه ملت، با تاکید بر ضرورت افزایش جرایم رانندگی گفت: جرایم رانندگی قطعا باید افزایش پیدا کند اما این اقدام باید معقول و متعارف صورت بگیرد که در پی تحمیل فشار اقتصادی فرد خاطی را به متخلفی بی‌پروا تبدیل نکند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه قوانین راهنمایی و رانندگی در تعیین جرایم، افراد دارای سوابق تخلفات پی در پی که باحرکات مارپیچ موجب سلب آسایش دیگران می‌شوند را با فردی که تنها یکبار مرتکب تخلف رانندگی شده را برابر می‌داند.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی باید جنبه تربیتی و اصلاحی داشته باشد تصریح کرد: اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی باید با اغماض و مسامحه و با هدف کاهش ضریب خطا صورت بگیرد، نه اینکه مسئولان در این زمینه به شکل مخفیانه به دنبال مچ‌گیری بوده و برای تمام افراد جامعه نسخه واحد بپیچند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی زمانی می‌تواند آثار اجتماعی مطلوبی به همراه داشته باشد که مجری اهل تشخیص بوده و به صورت عادلانه به اعمال قانون بپردازد و به این طریق مانع از تقویت ارتکاب تخلف در سطح جامعه شود.

نرخ جریمه های رانندگی 96

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close