اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: در نوروز باید بناهای تاریخی بدون هیچ عذر و بهانه‎ای باز باشند

علی کورانی‎فر در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز بناهای تاریخی بدون هیچ عذر و بهانه‎ای باید باز باشند.

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران باید بناها و جاذبه‎های تاریخی بروجرد به خوبی معرفی شود. نوروز بناهای تاریخی بروجرد بدون هیچ عذر و بهانه‎ای باید باز باشند

به گزارش فارس، علی کورانی‎فر در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز بناهای تاریخی بدون هیچ عذر و بهانه‎ای باید باز باشند.

وی عنوان کرد: باید با ارائه برنامه‎های متنوعی مانند اجرای موسیقی، نمایش‎های خیابانی، عرضه صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه در اماکن و بناهای تاریخی هر چه بیشتر بستر را برای حضور گردشگران و مسافران فراهم کرد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: مدیران اینقدر نگویند که نمی‎شود و نداریم و باید اجازه بگیریم، بلکه همه توان خود را به کار بسته و با استفاده از ظرفیت‎های داخلی زمینه را برای حضور بیش از پیش گردشگران در این شهرستان فراهم آورند.

کورانی‎‎فر بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‎ها و شبکه‎های اجتماعی در معرفی جاذبه‎های بروجرد تاکید و بیان کرد: شبکه‎های اجتماعی بستر مناسب و پر ظرفیتی برای معرفی اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی هستند.

وی خاطر نشان کرد: هر یک از دستگاه‎های اجرایی علاوه بر انجام وظایف بدیهی خود، باید در برجسته، متفاوت و باکیفیت برگزار شدن برنامه‎های نوروزی در شهرستان بروجرد به ایفای نقش بپردازند.

فرماندار بروجرد ساماندهی مبادی ورودی را ضروری خواند و افزود: باید با ایجاد جاذبه در میادین ورودی شرایط را به نحوی فراهم آورد که مسافران و گردشگرانی که قصد ورود به شهر بروجرد را ندارند، در این شهرستان اقامت داشته باشند.

کورانی‎فر تاکید کرد: معرفی جاذبه‎های تاریخی، فرهنگی و تفریحی، صنایع دستی و غذاهای سنتی و محلی بروجرد به مسافران به خودی خود ماندگاری و مدت اقامت آنان در این شهرستان را بالا می‎برد.

وی همچنین صیانت از حقوق شهروندی در ایام نوروز را ضرورتی انکارناپذیر خواند و گفت: توجه به این مهم نقش بسیار مستقیم و تاثیرگذاری در جذب گردشگران شده و به تقویت صنعت توریسم کمک می‎کند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه ایجاد جاذبه و دافعه تاثیر مستقیمی در ورود یا عدم ورود گردشگران و مسافران دارد، اظهار کرد: باید با رعایت حقوق شهروندی و صیانت از آن زمینه‎ساز حضور دوباره و سفرهای بعدی گردشگران به بروجرد شد.

کورانی‎فر عنوان کرد: رعایت حقوق شهروندی از سوی بازرسان ادارات و گزارش بدون اغماض هرگونه برخورد نامناسب در ایام نوروز نقش زیادی در تحقق اهداف یاد شده دارد، بنابراین این مهم باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close