گوناگون

عملکرد بانک‌های لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رضایت‌بخش نیست

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان گفت: عملکرد بانک‌های لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رضایت‌بخش نیست.

به گزارش مهر، گودرز امیری در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: امروز در خصوص بررسی پروژه‌های اشتغال‌زایی و فراگیر همچنین طرح‌های روستایی و عشایری نسبت به جلسه قبل پیشرفت خوبی داشته‌ایم و کارهای خوبی انجام‌گرفته است.

عملکرد بانک‌های لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رضایت‌بخش نیست
عملکرد بانک‌های لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا رضایت‌بخش نیست

وی از ثبت ۶۵۰ طرح تسهیلات اشتغال فراگیر در سیستم «کارا» خبر داد و افزود: بانک‌ها جدی‌تر وارد عمل شده‌اند و میزان پرداخت ما ظرف یک هفته از ۱۱ میلیارد تومان به ۱۷ میلیارد تومان افزایش پیداکرده، همچنین تعداد طرح‌هایی که مصوب و عقد قرارداد شده افزایش نسبتاً خوبی داشته اما هنوز وضعیت رضایت‌بخش نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: امیدواریم که بانک‌ها با همکاری بیشتر و از طرف دیگر دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان متولی طرح‌ها پیگیری خوبی داشته باشند.

امیری با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید بتوانند متقاضیان را متقاعد به پیگیری در بانک‌ها و ارائه اسناد و مدارک کنند، افزود: همچنین اگر آن‌ها مشکلی دارند با هماهنگی بانک‌ها نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی بابیان اینکه یک سری محدودیت‌ها در سطح ملی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها را رفع خواهیم کرد اما کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی یا فعال کردن واحدهای تولیدی خود هستند و بعضاً نیاز به سرمایه در گردش دارند در سیستم‌ها و سامانه‌های مربوطه ثبت‌نام کنند تا از طریق دستگاه‌های اجرایی بتوانند پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: اشخاصی که طرح آن‌ها مصوب شده و در بانک‌ها موجود است باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا انعقاد قرارداد صورت گیرد.

امیری ادامه داد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی گله‌مند هستند که متقاضیان در سیستم ثبت‌نام نکرده‌ و یا اگر معرفی‌شده‌اند به بانک‌ها در راستای تکمیل پرونده و انعقاد قرارداد کوتاهی می‌کنند.

وی بابیان اینکه کسانی هستند که پرونده آن‌ها در بانک‌ها در حال بررسی است و وثایق لازم را نتوانسته‌اند تأمین کنند، اظهار داشت: از این دسته افراد تقاضا داریم وثایق را تهیه و ارائه دهند یا اگر امکان تهیه برای آن‌ها نیست حداقل انصراف داده که افراد دیگری از این فرصت استفاده کنند.

Evualtae help me with my homework the expression write the logarithm as a sum/ difference of logarithms of a single quanity

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close