گوناگون

علاءالدین بروجردی: سهم بروجرد از مدیریت استان با توجه به جمعیت شهرستان حداقل ۲۰ درصد است

بیمارستان فوق تخصصی آیت‎الله بروجردی در فروردین ماه سال 97 به بهره‎برداری می‎رسد.

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان فوق تخصصی آیت‎الله بروجردی در فروردین ماه سال ۹۷ به بهره‎برداری می‎رسد.

علاءالدین بروجردی

به گزارش ایرنا علاالدین بروجردی روز جمعه در نشست با خبرنگاران در تالار ارم بروجرد اظهارکرد: پرهیز از مواجه ورزشکاران ایران با ورزشکاران صهیونیستی یک مسئله آرمانی و مهم است که در راستای به رسمیت نشناختن این رژیم غاصب انجام می شود.

بروجردی اضافه کرد: آمریکا توطئه دیگر انتقال سران داعش به افغانستان و سوریه را برای ایجاد جنگ بین مسلمانان و نا امنی در منطقه استارت زده است تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اقصادی و اشتغال یکی از اولویت های مهم بروجرد است، ادامه داد: برای احداث سد آبسرده به عنوان یکی از مهمترین طرح های شهرستان ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد شد و در بودجه ۹۷ نیز۱۴۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: طرح احداث سد شهید بروجردی نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اعتبار فعال شده است.

بروجردی گفت: صنعت خودروسازی بروجرد که در ۲سال گذشته غیر فعال شده بود با ورود گروه عظیم خودرو و تولید خودروی فوتون مراحل آزمایشی را طی می کند ومقرر شده در هر ساعت سه خودرو در این واحد تولید شود.

وی با تاکید براینکه سال ۹۷ رونق خاصی در صنعت خودروسازی بروجرد رقم می خورد، اظهارکرد: همچنین قراردادهایی با شرکت های خودروسازی ماهیندرا و پروتون منعقد خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به محدودیت دولت برای سرمایه گذاری استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی یک ضرورت جدی برای بروجرد محسوب می شود.

بروجردی اضافه کرد:عملیات اجرای منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در سال آینده آغاز خواهد شد و فرودگاه نیز در این منطقه احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه بروجردی دارای معادن عظیم سیلیس است، ادامه داد: زیرساخت های واحد تولیدی سیلیس بروجرد انجام شده و مرحله نصب تجهیزات آن آغاز شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با ساخت سلول های خورشیدی در واحد تولیدی سیلیس شهرستان بروجرد گام موثری در امر تولید برق کشور برداشته می شود.

بروجردی ادامه داد: راه آهن بروجرد با پیگیری های مداوم ردیف بودجه مجزا گرفته و احداث آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا با سرعت در حال انجام است و بعد از وصل خط آهن دورود به بروجرد به خط آهن ملایر وصل می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان بروجردی یک ضرورت جدی است که همواره در مسئولیت ها مجموعه ها و دستگاه ها از این پتانسیل شهرستانی استفاده خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نساجی بروجرد با نصب ماشین آلات ظرفیت تولید را بالا خواهد برد و کارگران این واحد تولیدی نباید با توقف ماشین آلات مشکلات را بیشتر کرده و به کارفرما اجازه دهند تا مشکلات مالی را مرتفع کند.

بروجردی بیان کرد: دولت باید با حمایت مالی مشکلات سامان کاشی و کاشی جم بروجرد را در سال آینده مرتفع کند.

وی اضافه کرد: در راستای انتقال زندان بروجرد به بیرون شهر اقداماتی انجام شده و در سال ۹۷ شاهد عملیات اجرایی خواهیم بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بدهی بالای شهرداری به تامین اجتماعی باید معضلات این نهاد خدمات رسان مرتفع شود و با وصول طلب ها از ادارات و ارگان های دولتی مشکلات آن حل شود.

بروجردی با اشاره به اینکه تعداد کارکنان شهرداری بروجرد بیش از ۲ برابر ظرفیت است، گفت: باید اقدامات لازم در راستای حل این معضل انجام شود.

وی گفت: مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه های اصلی ملت، دولت و مجلس است و باید یک عزم ملی و جدی برای تحقق شعار سال صورت گیرد و شهروندان با مصرف تولیدات داخلی باعث رونق واحدهای تولیدی می شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: وجود بیش از ۲۰ میلیارد دلار قاچاق کالا ضربه محکمی به اقتصاد کشور وارد می کند که باید اقدام عملی در این راستا انجام شود.

بروجردی با تاکید براینکه ۲۰ درصد جمعیت استان لرستان در بروجرد است، بیان کرد: براین اساس باید ۲۰ درصد مدیران استانی هم از نخبگان این شهرستان انتخاب شود.

Rymdkapsel will have a gray/red bar at the bottom that will show you how much time you have until best spyware within www.cellspyapps.org/ an imminent attack

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close