اخبار بروجرد

رییس اداره میراث فرهنگی بروجرد: همه بناهای تاریخی بروجرد در نوروز باز است

روزهای بروجرد- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: همه بناهای تاریخی بروجرد در ایام نوروز باز و آماده بازدید مسافران هستند.

رییس اداره میراث فرهنگی بروجرد: همه بناهای تاریخی بروجرد در ایام نوروز باز است

به گزارش فارس، حجت‎الله یارمحمدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: اماکن تاریخی بروجرد از ۲۸ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی باز هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ نیروی آموزش دیده به منظور راهنمای اماکن تاریخی در ایام نوروز آماده شده‎اند، عنوان کرد: ۲۰ هزار دفترچه راهنما، ۲۰ هزار نقشه شهر و ۵ هزار سی دی برای توزیع در بین مسافران نوروزی آماده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد خاطر نشان کرد: سال گذشته ۶۵ هزار نسخه فرهنگی در بین مسافران توزیع شده و پیش‌بینی می‎شود که این تعداد امسال به ۸۰ هزار نسخه افزایش یابد.

یارمحمدی ادامه داد: ربات بروجردگردی تهیه و اطلاعات مورد نیاز مسافران و گردشگران اعم اماکن گردشگری، تاریخی، مشاهیر، اماکن اقامتی و پذیرایی و بوستان‎های شهری در این ربات آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۷ همچنین خانه تاریخی افتخارالاسلام بروجرد به عنوان نوروزگاه انتخاب شده است، اظهار کرد: نصب تندیس یک هنرمند قلم‎زن در میدان قیام بروجرد از دیگر برنامه‎های نوروزی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد عنوان کرد: همه بنرهای سوئیت‎های غیر مجاز در سطح شهر جمع‎آوری شده و این کار تا پایان ایام نوروز با جدیت انجام می‎شود.

یارمحمدی تاکید کرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی عملکرد ادارات و دستگاه‎های اجرایی در جلسه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار می‎گیرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close