اخبار بروجرد

رئیس پلیس راه بروجرد خبر داد: اجرای طرح نوروزی پلیس راه در جاده‎های بروجرد

روزهای بروجرد– رئیس پلیس راه بروجرد گفت: طرح نوروزی پلیس راه در محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد در حال اجرا است.

عبدالرحمن حقیقی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی عنوان کرد: به منظور اجرای این طرح همه امکانات را به کار گرفته‎ایم و نیروهای پلیس راه با استقرار در محورهای مواصلاتی در راستای روان‎سازی ترافیک، کنترل تخلفات و جلوگیری از تصادفات در حال خدمات‎رسانی هستند.

رئیس پلیس راه بروجرد تاکید کرد: نیروهای پلیس با آمادگی کامل و به صورت ویژه در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و با تخلفات خودروهای حادثه‎ساز که قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می‎گذارند، برخورد می‎کنند.

حقیقی بیان کرد: پلیس در راستای روان‎سازی ترافیک، کنترل تخلفات و جلوگیری از وقوع تصادفات به صورت نامحسوس و محسوس در جاده‎ها به ویژه محورهای مواصلاتی که نقاط حادثه‎خیز دارند مستقر می‎شوند.

وی با اشاره به بیشترین تخلفات رانندگان گفت: سرعت غیر مجاز، نبستن کمربند، صحبت کردن با موبایل، سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ در جاده‎های دو طرفه بیشترین تخلفات را تشکیل می‎دهند.

رئیس پلیس راه بروجرد با تاکید بر نقش فراهم بودن زیرساخت‎های جاده‎ای در کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات تصریح کرد: بخش قابل توجهی از محورهای اصلی مواصلاتی بروجرد چهار بانده هستند که این خود نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات و تخلفات دارد.

حقیقی در ادامه به نقش فرهنگسازی در کاهش تخلفات رانندگی اشاره کرد و افزود: این مهم موجب شده است که حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد رانندگان خود را مقید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بدانند.

وی عنوان کرد: اقدامات فرهنگی و فرهنگسازی صورت گرفته در این زمینه موجب شده است که تاکنون در مقایسه با سال گذشته جاده‎ها با افزایش میزان سفرها شرایط بهتری داشته باشند، چرا که اکثریت رانندگان در چارچوب قوانین رانندگی می‎کنند.

مقالات مشابه

1 thought on “رئیس پلیس راه بروجرد خبر داد: اجرای طرح نوروزی پلیس راه در جاده‎های بروجرد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close