اخبار بروجرد

صرفه جویی ۸۰۰ میلیون تومانی شهردار بروجرد در اولین ماه فعالیتش و فحاشی های چند منفعت طلب

روزهای بروجرد- در ادامه ساماندهی و اجرای انضباط مالی در شهرداری بروجرد، رحیم جافری؛ شهردار بروجرد با ساماندهی اضافه کاری کارکنان توانسته است حدود ۸۰۰ میلیون تومان در بهمن ماه صرفه جویی نماید اقدامی که نوید بخش روزهای خوب در ارائه خدمات عمرانی به شهروندان است.

اقدامی که جافری در ساماندهی حقوق کارکنان شهرداری داشته است شایسته تقدیر و حمایت مردم، شورای شهر و مسئولان است.

شیوه کار جافری ارائه دستمزد و اضافه کار در قبال انجام کار است کسی که جمعه در خانه است قاعدتا نباید جمعه کاری دریافت کند و کسی که شب کاری انجام نداده است سزاوار گرفتن این حق نیست ضمن اینکه اضافه کار به اندازه واقعی اضافه کار پرداخت می شود.

جافری با نظم دهی به این موارد توانسته ۸۰۰ میلیون تومان به جیب ۴۰۰ هزار نفر شهروندی که با پرداخت عوارض انتظار دریافت خدمات شایسته را دارند بازگرداند.

البته در این بین طبیعی است که برخی با از دست دادن منافع خود جوسازی و شروع به توهین کنند.

متاسفانه سه نفر از کارکنان شهرداری به دلیل همین انضباط در پرداخت ها در اقدامی ناشایست و مجرمانه با حضور در دفتر شهردار نسبت به ایشان فحاشی های رکیک انجام داده و قصد حمله به ایشان را داشته اند که دادستان محترم حکم بازداشت ایشان را طبق قانون صادر می کند.

اینکه فردی منسوب به خانواده معظم شهدا است نباید مجوزی برای فحاشی های ناموسی شود که قطعا خلاف سیره و روش شهدای گرانقدر است.

بارها گفته شده اگر انضباط مالی در پرداخت حقوق به صورت عادلانه صورت نگیرد حق الناسی است که بر ذمه شهردار و شورای شهر خواهد ماند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close