اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: چون مردم به مساجد نمی آیند، نماز جماعت را در پارک می‌خوانیم / اخبار داخلی را هم گوش نمی‌دهند

روزهای بروجرد– امام جمعه شهر بروجرد گفت: با توجه به حضور کمرنگ مردم در مساجد و نماز جمعه، لذا در این شهرستان در پارک‌های سطح شهر نماز جماعت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به تمایل کمتر برخی مردم برای حضور در مساجد، گفت: گروه زیادی از مردم در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند و در نماز جمعه نیز شرکت نمی‌کنند. حتی در راهپیمایی نیز شرکت نمی‌کنند و اخبار داخلی را نیز گوش نمی‌دهند. لذا برای افزایش و رونق حضور مردم، برنامه‌ای در جهت برپایی و برگزاری نماز جماعات در پارک ها در اولویت قرار گرفت.

امام جمعه شهر بروجرد تصریح کرد: از ۲۲ خرداد ماه سال جاری این طرح را در پارک فدک شهرستان بروجرد آغاز کردیم و کماکان ادامه دارد. با اقامه نماز در پارک‌ها، مسائل اخلاقی و سیاسی را نیز مطرح می‌کنیم ، و هر شب یک یا دو مدیر اداره نیز بعد از اقامه نماز پاسخگوی سوالات مردم است.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: در راستای اشتغال جوانان بیکار نیز در سطح شهرستان قرارگاه اشتغال تشکیل شده است. از آذرماه سال ۱۴۰۰ تقریبا یک سال و نیم سال گذشته قرارگاه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید، تشکیل شده است.

او عنوان کرد: در این قرارگاه، برای افرادی که در راستای دریافت مجوز در ادارات دچار مشکل شده‌اند و یا تولیدکنندگان در ارتباط با بانک‌ها، دادگاه‌ها و… دارای مشکل هستند، رابط داریم آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و مدیران را دعوت کرده و مشکل را حل می‌کنیم.

امام جمعه شهر بروجرد گفت: از ابتدای شروع کار این قرارگاه تاکنون کار ۵۲ کارخانه و واحد تولیدی حل شده است و نیروی کار خود را تأمین کرده‌اند. با اجرای این طرح و برنامه شرایط اشتغال و کار برای جوانان به گونه‌ای پیش رفته است که قریب به ۲ ماه است هیچ گونه نیروی کاری در سطح شهرستان پیدا نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان افزود: با این اقدام، در کنار اقامه نماز جماعت در پارک‌ها، اعلام می‌شود که هر کدام از افراد دارای مشکل اشتغال و بیکاری هستند به دفتر امام جمعه و یا قرارگاه مراجعه کنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close